Tolga-Didem
23 Eylül 2011 Cuma
:(
Hiç mi aramak gelmiyo icinden, nasıl dayanıyorsun sesimi duymadan
Evet zorlanıyorum sessizliğinden gel artık sesime
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder