23 Eylül 2011 Cuma

:(

Hiç mi aramak gelmiyo icinden, nasıl dayanıyorsun sesimi duymadan
Evet zorlanıyorum sessizliğinden gel artık sesime

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder