23 Eylül 2011 Cuma

23-09-2011

Yarım saat bekledim belki de aramanı daha doğrusu tek bir çağrıyı. Tek bir çağrı ile oluşacak hayalleri bekledim belkide. Uykulu halinin hayali, gözlerini açmanın, gözlerini açtığında beni görüp gülümsemenin ve uyku mahmurluğu ile birleşen dudaklarının hayali...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder